Beachday

14 juni 2014 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vandaag genoten van een heerlijk dagje strand!! Veel zon, zee en zand:-). Onze bedjes lagen super, nog 1 dagje strand en we hebben ze terug verdiend, haha.
Nagenieten van vandaag doen we met onze rode randjes hier en daar, ondanks heel goed smeren.
Vandaag afscheid genomen van de Outlet en de Outback en dus voornamelijk van de Blooming Onion.
Morgen hopelijk weer lekker relaxen.

Vaders een fijne vaderdag!!!

1. Henriette en Jan:
    Goede morgen,
    Dat gaf wel even stess zeker, was er nu wel of geen outlet!!!!
    Gelukkig toch kunnen genieten vandaag.
    Lekker idee dat het morgen gewoon weer mooi weer is!
    Hou vol hoor, nog een paar dagen!
    Fijne dag vandaag, liefsxxxxx
  2. Rene:
    15 juni 2014
    'T is niks dat jullie dagbestededing "luier" wordt maar het verslag is er daardoor ook niet langer op geworden. Denken jullie ook een beetje aan ons thuisblijvers?! ;)
    En ik mag toch aannemen dat het afscheid van de twee "O's" er één was van tijdelijke aard hè?
    Maak er nog een paar mooie dagen van, voor de verhuisdozen hier op jullie staan te wachten! :)
  3. Pap en mam:
    15 juni 2014
    Bedankt voor de mooie Vaderdag kaart. En wat de rode randjes betreft die worden nog wel eens bruin.
  4. Pa en ma:
    15 juni 2014
    Goede avond voor ons middag ja wij zijn laat met een berichtje maar je weet zondag. Bedankt voor de mooi Vaderdag kaart en dan gepost in Amsterdam hoe krijg je het voor elkaar. Ja de foto s van gisteren waren wel met kleding afgestemd.Zijn jullie vandaag lekker naar het strand geweest.Liefs van ons.xxxx