Last Sunshine day

16 juni 2014 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Zucht ook de laatste dag is voorbij gevlogen. We willen helemaal nog niet naar huis:-). Wat hebben we ook vandaag onwijs genoten van het mooie weer! Een beetje op de bedjes liggen, zwemmen in de zalige warme zee en beetje wandelen langs het water.
Toen kwam het moment van de koffers, altijd spannend haha. Maar het past en nog belangrijker het gewicht is ook nog (bijna) goed.
Lekker daarna nog genoten van ons laatste Amerikaanse diner: meatloaf en hamburger. We hadden een leuk tentje waar we buiten konden zitten, gelukkig wel met een dak aangezien er weer eens middag/avond thunderstorm overkwam.
Morgen op tijd eruit, gelukkig vliegen we pas om 12:15, dus niet weer midden in de nacht opstaan:-).
Iedereen onwijs bedankt voor het meereizen de leuke en lieve berichtjes.

1. Rene:
    17 juni 2014
    Ik zou zeggen, cancel de aankoop van jullie nieuw huis, laat de verkoop doorgaan van het huidige en jullie KUNNEN niet eens meer naar huis!!
    Blijven jullie lekker daar en hebben wij gewoon permanent iedere dag weer een nieuw dagverslag. Twee vlieg in één klap. :))
    Mocht dit op het laatste moment toch niet lukken, dan een hele goede terugreis gewenst en bedankt dat ik ondanks alles, dankzij jullie de afelopen weken toch een beetje het "USA vakantiegevoel" heb gehad.
    CU soon!
  2. Henriette en Jan:
    Goede morgen,
    Gelukkig zijn jullie nog niet klaar daar, zo blijft er altijd de wens om weer eens terug te gaan!
    Maar daar blijven wonen.....
    Er zijn nou eenmaal dingen die gewoon niet kunnen, sorry!
    We wensen jullie een goede terug vlucht en bedankt voor de super leuke verhalen.
    Dat gaan we wel missen hoor!
    Fijne dag vandaag, liefsxxxx
  3. Chris:
    Goeie morgen!
    Fijn dat de laatste dag nog lekker genieten was, nu rest alleen nog de reis naar huis. Dus bij deze wens ik jullie een goede reis en als jullie thuis zijn lekker verhuizen haha!
  4. Pa en ma:
    17 juni 2014
    Goede morgen bedankt heb ik jullie al. Maar een goede terugreis gewenst van ons dat hoort er toch wel bij veel liefs en tot morgen.xxxx
  5. Pap en mam:
    17 juni 2014
    Ja dan is het zover het laatste nachtje USA zit erop. Wat zal het voor ons een gemis worden iedere ochtend als eerste de greep naar de p.c , Het was weer een genot om met jullie mee te genieten. Voor straks een goede vlucht en gauw tot kijk.
  6. RSR:
    Hallo lieve mensen,
    De drie weken zijn omgevlogen, maar eenmaal thuis is het ook wel weer fijn en kunnen jullie aftellen naar het ophalen van de sleutel, ook leuk toch!? Bedankt voor jullie mooie verhalen en vooral prachtige foto's, het was weer genieten hoor! Een goede reis en we houden contact! Liefs xxx
  7. Jeroen en Martine:
    17 juni 2014
    Een goede terug vlucht en tot snel weer!
    (In ons winderige, koude kikkerlandje)
    Groetjes van ons