Zon zon zon

15 juni 2014 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Helaas voor de fans hebben wij vandaag niet veel meer gedaan dan genieten van de zon! Dus tja wat valt er te vertellen...
Heerlijk, heerlijk, heerlijk. Weer een dagje op onze bedjes kunnen genieten. Ook voor het avondeten hebben wij geen afstanden afgelegd, lekker bij het hotel op het terras aan het strand. Enige gevaar dat hier loerde waren de meeuwen. Die beesten zijn echt brutaal, als je niet op let dan pikken ze gewoon de patatjes van je bord, dus dat vroeg wat oplettendheid na zo'n relaxte dag:-).
Nog maar 1 dagje te gaan, jeetje wat vliegt de tijd zeg. We hopen natuurlijk nog op een dagje strand, voordat we de koffers gaan inpakken.

1. Henriette en Jan:
    Goede morgen,
    Jammer dat het geen spannend verhaal meer opleverd. Maar we zien op de foto's dat jullie heerlijk genieten van de zon en het strand! Daar kunnen we wel jaloers op zijn, het is jullie gegund hoor. Rust nog effe lekker uit, dan komen jullie fris en fruitig thuis! Wij zijn op weg naar de Efteling!!
    Hele fijne dag vandaag, liefsxxxx
  2. Pap en mam:
    16 juni 2014
    Ja ja jullie worden nu echt met de dag luier maar het is jullie gegund hoor. groetjes.
  3. Pa en ma:
    16 juni 2014
    Het is jammer dat het jullie laatste dag is maar ook voor ons. Wij hebben weer een leuke reis mee mogen maken. Bedankt voor alle verhalen en foto s ook al ware jullie ver weg voor ons om zo te zien toch dicht bij. Maak er vandaag nog maar een leuke dag van. Veel liefs van ons xxxx