A rainy orange day

13 juni 2014 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vandaag 'schrokken' we wakker om 8:45. Voor ons doen een echte uitslaap dag dus deze vakantie. Gisteren beide als een blok in slaap gevallen en dus een goede nachtrust gehad. Maar wat hoorde we daar nou tikken, jawel regen... En niet zo een beetje ook. Maar goed bedje uit en toen we naar buiten gingen was het droog. Op naar ons ontbijt, maar wat een drukte overal. Wat bleek de kids hebben hier hun 1e vakantie dag en dan is het traditie om te ontbijten buiten de deur met de kids. Dus wij maar verder zoeken en uiteindelijk bij een restaurantje uitgekomen en ontbijt besteld, pffff dat was veel en lekker. Maar de real American combi hartig met zoet nou nee. Dus raden wat er over bleef. Het bleef buiig weer dus met de auto naar een mall en daar wat geshopt en gewandeld (binnen dus droog). Helaas op de terug weg een bord over het hoofd gezien. Normaal mag je hier rechtsaf slaan ook al is het stoplicht rood, maar hier stond een bord dat dit niet mocht en jawel ook een camera. Dus met een beetje pech een boete van au au $ 436 (€ 320,-)!!:-(. Maar ja gedane zaken.... Gelukkig bracht Oranje en het weer later in de middag wat verzachting. Tja sommige dingen zijn onbetaalbaar, andere dingen...
Voor het weekend wordt weer beter weer voorspelt, vandaag kort van onze bedjes genoten, maar het weekend beloofd dus meer. Voordeel was dat we in ieder geval de 2-1, 3-1 en 4-1 van Oranje live op TV hebben gezien, daarna won de aantrekkingskracht van het strand en de inmiddels verschenen zon het toch. En er waren nog genoeg (trouwe) Oranje fans aan de bar. Voor jullie allemaal fijn weekend en geniet van de Oranje overwinningsroes!

1. Pa en ma:
    14 juni 2014
    Goede morgen jullie daar. Ga lekker genieten van een stranddag.Onze jongens hebben hun best gedaan.Liefs van ons.xxxx
  2. Pap en mam:
    14 juni 2014
    een keer lekker uitslapen in de vakantie is ook niet verkeerd. Hier is ook goed geslapen dromend (snurkend) van de wereld titel. .Wat de boete betreft laten we hopen dat het met een sisser afloopt.groetjes
  3. Henriette en Jan:
    Goede morgen,
    Wat jammer dat het regende, gelukkig blijven jullie niet bij de pakken neer zitten.
    Wel jammer van dat bord, hoop dat het mee valt met de bekeuring.
    Lekker idee dat het vandaag gewoon weer mooi weer word en het strand op jullie wacht!
    Hier helaas ook wat regen , dus dat strand gaat hiet niet door.
    Fijne dag vandaag, liefsxxxx
  4. Ans:
    14 juni 2014
    Nog op de valreep gelezen. Veel gedaan vandaag, maar wilde jullie avontuur niet missen.