Magic Orlando

12 juni 2014 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Magisch dagje achter de rug. De dag startte magisch vroeg:-) want we moesten zo'n 2 uur rijden naar Orlando. Wij arriveerden bij de opening van het park om 9 uur dus precies op tijd. Zoals te verwachten natuurlijk was het erg druk en waren de wachtrijen in onze beleving langer dan de vorige keer. Maar evengoed hebben we best wat attracties kunnen 'afwerken'. Toen wij 2 jaar geleden in Disney waren, werd er nieuw gedeelte bijgebouwd, erg leuk dat het sinds kort dus open is en wij het resultaat konden zien. Aangezien deze attracties erg in trek waren, liepen de wachttijden hier wel heel erg op, vooral de nieuwe Seven Dwarfs mine train was mega druk. Dus hebben wij genoegen genomen met Under the sea van Ariël, wat zeker erg leuk was. Ook nog op bezoek bij Mickey, voor een foto in ons lijstje van 2 jaar geleden. Es was weer eens in een blonde bui tijdens het bezoekje, maar waar zou ze zijn zonder haar steun en toeverlaat d'r enige echte lieve R:-), het filmpje spreekt voor zich.
Helaas helaas kwamen de verwachte thunderstorms, ook nog op het verkeerde tijdstip (haha altijd eigenlijk), maar de parade werd afgelast en dat maakt het bezoek toch altijd wel erg leuk. Door het weer werden ook veel attracties gesloten, jammer maar helaas. De lighting parade hebben we aan ons voorbij laten gaan dit keer, het was door het weer al een grote vraag of die door zou gaan en wij waren er voor vandaag wel klaar mee.
We hebben een hele leuke dag gehad en wensen jullie ook wat magie toe voor vandaag. Morgen weer een relax dagje op the beach op onze eigen bedjes...

1. Pap en mam:
    13 juni 2014
    Goedemorgen lekker geslapen vast wel na zo'n drukke dag.Wat zal het contrast groot zijn in de rust op jullie strandbedjes.Maar gelijk dat het park op het lijstje stond is weer even wat anders.Ach wat de auto betreft 2 uur rijden in een wat mindere. auto is nog te doen.
  2. Ans:
    Ga zo de film en foto's op mijn gemak bekijken. Veel plezier van jullie bedden, daar hadden jullie vandaag niet zoveel aan. Logisch!
  3. Pa en ma:
    13 juni 2014
    Dat was weer een drukke dag maar om te zien wel erg leuk. Es je ziet er lief uit.Jullie dachten niet te vaak uit slapen.Een fijne dag op jullie strand bedjes ik zou ze maar weer zien te verkopen. Een beetje moeilijk op marktplaats grapje.Liefs van ons.xxxx
  4. Opa en oma:
    Met die schoenen hadden jullie ook wel de lichtjes parade kunnen lopen....